Czy ktos z was ma możliwość załatwienia haka + montaż

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jamer
    Drive
    • 2005
    • 89

    Czy ktos z was ma możliwość załatwienia haka + montaż

    Zamieszczone przez maksymilian68
    Nie widzę logiki w postępowaniu Skody-po co sprzedawac takie same wersje jeśli bardziej wypasiona jest tańsza.Przecież z marketingowego punktu widzenia jest rozsądniej zareklamować:"Teraz podstawowa wersja ma w standardzie cilmatic,a do tego jest tańsza o 3 tysie"-czyli suma sumarum o 7.500zł (4.5 TYS.założenie klimy)
    no i własnie dokładnie tak jest, w czym problem :?: :roll:

    [ Dodano: Nie 05 Paź, 08 20:44 ]
    "Wersja Mint jest oparta na wersji Classic, została wzbogacona ..."
    itd itp

    poza tym zapewniam Cię, że Classic nie kosztuje więcej niż Mint.
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #2
    Czy ktos z was ma możliwość załatwienia haka + montaż

    Witajcie !
    Mam niecny plan co do wakacji i potrzebuję zamontowac hak do swojej octy... Jeszcze pół roku temu miałem kontakt do kolesia ze skody który oferował mi montaż z kupnem za 600zł niestety kontakt się urwał.... :?
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      szukasz zwyklego czy orginalu skody?

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #4
        wasyl, sadze ze kazdy mechanik Ci to zrobi za jakies 100~150zł

        hak mozesz kupic:


        tylko moze niech ktos sie wypowie ktory z nich wart jest zachodu a ktorego lepiej nie kupowac.
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          najlepszy bylby orginal - ale na alegro takiego ciezko spotkac a w aso koszt 1200 zeta

          wszystkie z tej listy po zdjeciu kuli strasza mocowaniem

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            wasyl, Ja w ubieglym roku kupilem ori za 800 zl.bez wiązki.Po odpięciu nie widać nic spod zderzaka.Jeśli jesteś zainteresowany mogę dowiedziec się ile dzisiaj kosztuje.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • mdo1
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 441

              #7
              Zamieszczone przez JanuszSz
              Po odpięciu nie widać nic spod zderzaka
              a ciety miales zderzak?
              i czy to kombi czy liftback?

              bo zainteresowany jestem, a jak rozmawialem to byla mowa o cieciu, cena cos kolo 450 zl, nie wiem czy z wiazka czy bez, no i nie oryginal

              Komentarz

              • JanuszSz
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 2835
                • Superb II combi (3T5)

                #8
                mdo1, wersja HB,przedliftowa,więc trzeba było podciąć spoiler.
                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Kazdy zderzak trzeba podciac. Nie ma fizycznej mozliwosci, aby hak zapiac jak zderzak jest nie podciaty od spodu. Tnie sie tak, ze nie widac. Jak ktos mowi, ze nie tnie zderzaka, to albo bredzi, albo nagina zderzak na chama i go odkształca.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • phrix
                    L&K
                    • 2007
                    • 1000
                    • Audi
                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Kazdy zderzak trzeba podciac. Nie ma fizycznej mozliwosci, aby hak zapiac jak zderzak jest nie podciaty od spodu. Tnie sie tak, ze nie widac. Jak ktos mowi, ze nie tnie zderzaka, to albo bredzi, albo nagina zderzak na chama i go odkształca.
                    Maicroft sorki ale w OC1 z 1998 roku idzie się obejść bez ciecia zderzaka i wyginania :lol:

                    Mozna kupić specjalnie wyprofilowany hak z mocowaniem i ciecie zderzaka nie jest konieczne, ale takie haczyki praktycznie sa niedostępne :x . ( w 99,99 % przypadkach trzeba naciac zderzak , ale to nie robi problemu bo już jest wstępne nacięcie na tej czarnej listwie a pozatym nacięcia nie widać !!! )

                    Ja za mojego haczyka dalem na allegoro 239 zl + 20 zl koszty przesylki. Montaż trwał ponad godzinke czasu ale z zabawa typu miniowanie polaczen , robienie elektryki itp. )

                    Jeżeli wiesz cokolwiek o mechanice to polecam samemu poskladac :lol:

                    Ważne zobacz jaki haczyk ma dospuszczalny uciag, bo jeżeli bedzie zamaly a podepniesz przyczepe typu caravan to zderzak zostanie na drodze ...

                    Na OCP chyba zamieszczalem opis montazu haczyka tw. mozesz wylookac.
                    Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                    _

                    Komentarz

                    • wasyl
                      L&K
                      • 2005
                      • 1084

                      #11
                      no właśnie że bede ciagnoł olbrzyma ...jakiś 1200 kg musi wytrzymać...
                      ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                      www.wasilewski-foto.pl
                      KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        phrix, Bo tam nie tniesz zderzaka tylko ta listwe jak juz


                        Wasyl ma model po lifcie, gdzie zderzak zachodzi na sam dol, praktycznie styka sie z nadwoziem, tak wiec nie ma gdzie przepchac tylko trzeba nadciac

                        Problem jest inny IHMO.

                        Wasyl sprawdz ile masz wpisane w dowodzie jaka mozesz ciagnac przyczepe z hamulcem. Bo tu jest jakis zonk. Haki do Octy sa nawet na 1600kg, a w papierach jest duzo mniej. Ja mam w papierach 1300kg z hamulcem i 500kg bez DMC przyczypy, a hak chyba na 1500kg
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • phrix
                          L&K
                          • 2007
                          • 1000
                          • Audi
                          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Maicroft masz racje podcina sie ten plastik , który jest elementem zderzaka :wink:

                          PS: Wasyl po przejechaniu 100 Km dociągnij łączenia na haku bo przy takim obciążeniu moga poluzowac ... :diabelski_usmiech
                          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                          _

                          Komentarz

                          • Jacek1966
                            Classic
                            • 2007
                            • 24

                            #14
                            Witam
                            Może wie ktoś czy wspornik haka który montuje się zamiast orginalnego w OI pasuje też do OII ?

                            Komentarz

                            • pawelo_pl
                              Classic
                              • 2007
                              • 15

                              #15
                              JA kupiłem swój hak na allegro - przyjechał z Czech ( nie mam niestety kontaktu do gościa). Hak to oryginał Skody za 600 zł z oryginalną wiązką. Montaż banalny - da się zrobić samemu w 2 ~ 3 h bez kanału. Niestety nie wierzcie zapewnieniom że nie trzeba nic ciąć - niestety trzeba inaczej nie wejdzie zdejmowana końcówka z główką. Podcięcie nie jest duże i w zasadzie nie widoczne. Pamiętaj , że hak trzeba zarejestrować ...

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Zamieszczone przez wasyl
                                no właśnie że bede ciagnoł olbrzyma ...jakiś 1200 kg musi wytrzymać...
                                Sprawdź na tabliczce znamionowej jaką przyczepę możesz zapiąć.
                                Często w dowodzie rejestracyjnym jest źle wpisane, a diagnosta przy przeglądzie haka sprawdza dane z tabliczki i to jest dla niego wiążące, a nie to co masz wpisane w dowodzie.
                                Pierwsza pozycja dopuszczalna masa całkowita samochodu, druga pozycja to dopuszczalna masa całkowita samochodu z przyczepą.
                                Wystarczy odjąć drugą pozycję od pierwszej i już wiadomo jaka może być przyczepa i to z hamulcem
                                Załączone pliki
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                Pracuję...