Czy ktos z was ma możliwość załatwienia haka + montaż
Zamieszczone przez maksymilian68
Nie widzę logiki w postępowaniu Skody-po co sprzedawac takie same wersje jeśli bardziej wypasiona jest tańsza.Przecież z marketingowego punktu widzenia jest rozsądniej zareklamować:"Teraz podstawowa wersja ma w standardzie cilmatic,a do tego jest tańsza o 3 tysie"-czyli suma sumarum o 7.500zł (4.5 TYS.założenie klimy)
no i własnie dokładnie tak jest, w czym problem :?: :roll:
[ Dodano: Nie 05 Paź, 08 20:44 ] "Wersja Mint jest oparta na wersji Classic, została wzbogacona ..."
itd itp
poza tym zapewniam Cię, że Classic nie kosztuje więcej niż Mint.
Czy ktos z was ma możliwość załatwienia haka + montaż
Witajcie !
Mam niecny plan co do wakacji i potrzebuję zamontowac hak do swojej octy... Jeszcze pół roku temu miałem kontakt do kolesia ze skody który oferował mi montaż z kupnem za 600zł niestety kontakt się urwał.... :?
wasyl, Ja w ubieglym roku kupilem ori za 800 zl.bez wiązki.Po odpięciu nie widać nic spod zderzaka.Jeśli jesteś zainteresowany mogę dowiedziec się ile dzisiaj kosztuje.
Kazdy zderzak trzeba podciac. Nie ma fizycznej mozliwosci, aby hak zapiac jak zderzak jest nie podciaty od spodu. Tnie sie tak, ze nie widac. Jak ktos mowi, ze nie tnie zderzaka, to albo bredzi, albo nagina zderzak na chama i go odkształca.
Kazdy zderzak trzeba podciac. Nie ma fizycznej mozliwosci, aby hak zapiac jak zderzak jest nie podciaty od spodu. Tnie sie tak, ze nie widac. Jak ktos mowi, ze nie tnie zderzaka, to albo bredzi, albo nagina zderzak na chama i go odkształca.
Maicroft sorki ale w OC1 z 1998 roku idzie się obejść bez ciecia zderzaka i wyginania :lol:
Mozna kupić specjalnie wyprofilowany hak z mocowaniem i ciecie zderzaka nie jest konieczne, ale takie haczyki praktycznie sa niedostępne :x . ( w 99,99 % przypadkach trzeba naciac zderzak , ale to nie robi problemu bo już jest wstępne nacięcie na tej czarnej listwie a pozatym nacięcia nie widać !!! )
Ja za mojego haczyka dalem na allegoro 239 zl + 20 zl koszty przesylki. Montaż trwał ponad godzinke czasu ale z zabawa typu miniowanie polaczen , robienie elektryki itp. )
Jeżeli wiesz cokolwiek o mechanice to polecam samemu poskladac :lol:
Ważne zobacz jaki haczyk ma dospuszczalny uciag, bo jeżeli bedzie zamaly a podepniesz przyczepe typu caravan to zderzak zostanie na drodze ...
Na OCP chyba zamieszczalem opis montazu haczyka tw. mozesz wylookac.
phrix, Bo tam nie tniesz zderzaka tylko ta listwe jak juz
Wasyl ma model po lifcie, gdzie zderzak zachodzi na sam dol, praktycznie styka sie z nadwoziem, tak wiec nie ma gdzie przepchac tylko trzeba nadciac
Problem jest inny IHMO.
Wasyl sprawdz ile masz wpisane w dowodzie jaka mozesz ciagnac przyczepe z hamulcem. Bo tu jest jakis zonk. Haki do Octy sa nawet na 1600kg, a w papierach jest duzo mniej. Ja mam w papierach 1300kg z hamulcem i 500kg bez DMC przyczypy, a hak chyba na 1500kg
JA kupiłem swój hak na allegro - przyjechał z Czech ( nie mam niestety kontaktu do gościa). Hak to oryginał Skody za 600 zł z oryginalną wiązką. Montaż banalny - da się zrobić samemu w 2 ~ 3 h bez kanału. Niestety nie wierzcie zapewnieniom że nie trzeba nic ciąć - niestety trzeba inaczej nie wejdzie zdejmowana końcówka z główką. Podcięcie nie jest duże i w zasadzie nie widoczne. Pamiętaj , że hak trzeba zarejestrować ...
no właśnie że bede ciagnoł olbrzyma ...jakiś 1200 kg musi wytrzymać...
Sprawdź na tabliczce znamionowej jaką przyczepę możesz zapiąć.
Często w dowodzie rejestracyjnym jest źle wpisane, a diagnosta przy przeglądzie haka sprawdza dane z tabliczki i to jest dla niego wiążące, a nie to co masz wpisane w dowodzie.
Pierwsza pozycja dopuszczalna masa całkowita samochodu, druga pozycja to dopuszczalna masa całkowita samochodu z przyczepą.
Wystarczy odjąć drugą pozycję od pierwszej i już wiadomo jaka może być przyczepa i to z hamulcem
Komentarz